Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xiaomi 12 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

f**********@g******** 01-11-2022

Een ongelooflijk mooi en snel toestel!

Geschreven voor: Xiaomi 12 Pro

De mogelijkheden van dit mooie, snelle toestel zijn legio. De Snapdragon 8 gen 1 icm 12GB werkgeheugen maakt hem Ultra snel. Ook zware games zijn geen probleem. Het quad HD scherm met tot 120 Hertz verversingssnelheid is een lust voor het oog.

j********@g******** 18-08-2022

Premium toestel

Geschreven voor: Xiaomi 12 Pro

Het is echt een vlaggenschip-toestel en dat merk je aan alles. De materialen voelen zeer premium en alle techniek aan bord is top-notch. Bovenaan staan de camera-sensor en het geweldige beeldscherm.

De kleuren van de camera staan standaard wat contrastrijk afgesteld maar dit is voor het merendeel van de foto's geen probleem en juist wel mooi. Ervaring leert dat de foto's door software-updates in de toekomst nog wat beter zullen worden en hopelijk is dit ook het geval voor de hitte-productie van het toestel.

De accu gaat goed mee en hij is ook bijna direct weer vol. Aangezien ik eigenlijk altijd wel ergens toegang heb tot een stopcontact vind ik het heerlijk dat het toestel niet zwaarder is gemaakt met een grotere accu. Het toestel kan opladen met 120w en dat is veel. Erg veel. En dus snel.

heel gamen, goede foto's -ook bij minder licht- en een prachtig display. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe telefoon!

Pluspunten

• Goede foto's, ook bij minder licht
  • Prachtig AMOLED beeldscherm
  • Lekker snel gamen
  • 120w opladen

Minpunten

• Kan warm worden bij gamen